永别了。。小白

July 31, 2010

If you guys haven't already know,my first dog,小白 just passed away..I remember I first held him 11 years ago..I named him 小白..I gave it to my grandmother to take care as my house were smaller before I moved..

I was shocked to hear the news..

My cousin said:
就因为小白之前可能自己在外面散步时割伤吧就不知道为什么身上开始腐烂。。有洞了!!身体烂下半身也烂完。。然后有虫我知道它是很痛那个,过后就叫兽医来看也有一个星期了,然后那天无端端脚又有洞了。。其实是有吃药喷要的,但不知道为什么星期六半夜小白就。。。。T.T一来可能小白也老了。。对小白来说是解脱吧!?但很舍不得呢。。。。

I miss 小白 already..I miss him..I didn't have a picture of him I think..It's all in my old photo album..

小白,對不起。。我爱你。。我真的爱你。。

我努力的仰著臉孔。。試著讓眼淚。。不往下流。。別往下流。。原來你是真的已經離開我。。閉上眼讓淚水滑落。。此刻你已真的永遠離開我。。在另外一個沒有我的世界。。自由的走

RIP 小白 : 1999-31/7/2010

You Might Also Like

0 comments

Like Me on Facebook